Posted on: ספטמבר 30, 2020 Posted by: admin Comments: 0

איתור האדם המתאים למלא משרת בכירים, הוא אתגר לא קטן בעבור חברות וארגונים. כדי להימנע מבזבוז זמן ולמצוא את ההתאמה המושלמת, אלה הכתובות שאתם צריכים להכיר

כל תהליך איוש של משרה חדשה כרוך בהרבה ציפיות ורצונות, אך כשמדובר במשרת בכירים התהליך מורכב פי כמה. הצורך בהתאמה המושלמת הוא משמעותי בהרבה, תהליך החפיפה עשוי להיות ממושך וההשפעות מבחירה לא נכונה הן לעתים הרות גורל. חברות היי טק, כספים או לוגיסטיקה שזקוקות לתוספת לצוות שלהן, מוצאות את עצמן לא פעם נאבקות כדי למצוא את הכוכב הבא. בייחוד מכיוון שלעתים, אנשים מוכשרים שידועים בתחומם פשוט "נחטפים" למקום הבא.

משרות בכירים
חברות השמה שיעזרו לכם לאתר את העובדים המוצלחים ביותר

אז איך מבצעים השמה נכונה?

מכיוון שהאיוש הנכון הוא נגזרת של התאמה בין הניסיון והכישורים של כל מתמודד לבין צורכי החברה הרלוונטית, התהליך המוצלח עשוי לקחת זמן. לא לכל חברה יש את היכולות להשקיע באיתור מועמדים, סינון קורות חיים ומציאת המועמד המתאים בהליך דיסקרטי, על אחת כמה וכמה כשמדובר ברצון לפנות אל מועמד שאולי אפילו לא פנה אליה מיוזמתו.

למטרה הזו התייצבו חברות השמת הבכירם, כאשר חלקן מתעסקות באופן בלעדי במשרות לבכירים ואחרות כוללות חטיבות מיוחדות עם אנשי צוות שמתמחים בנושא. לא צריך להסביר שישנו הבדל גדול בין מציאת מועמד לתפקיד ג'וניור לבין מועמד למשרת סמנכ"ל. חברות ההשמה המתאימות מגיעות עם היכרות מעמיקה עם השוק, הבנה בצרכים של כל חברה ויכולת סינון ואיתור המועמדים המתאימים ביותר. 

מכיוון שהלקוחות שלהן הן החברות שמעוניינות לאייש תפקיד פתוח (ולא המועמדים עצמם), האינטרס שלהן הוא למצוא את  ההתאמה שתשרת את הצורך האמיתי של כל חברה. במילים אחרות, הן לא ישווקו מועמד שאינו מתאים רק על מנת להביא את התהליך לסיומו.

אילו חברות כדאי להכיר?

בישראל תמצאו חברות השמה רבות, אבל חשוב כאמור לפנות אל החברות שמתמחות באיתור משרות לבכירים. רכזי ההשמה בהן מגיעים עם ההיכרות המיטבית של העולמות הרלוונטיים, יכולת איתור מועמדים דיסקרטית והגעה לתוצאות המיטביות. אלה כמה מהבולטות בתחום:

השמת בכירים של חברת משאבי אנוש – חברת השמת חברי ההנהלה הוותיקה בישראל, שמתמחה בהשמה לבכירים במגוון תפקידים כבר משנת 1981. שירותי השמת בכירים של חברת משאי אנוש מאפשרים לאתר מועמדים למשרות בכירים עבור מגוון תפקידים, החל ממנהלי חטיבות ועד לחברי דירקטוריון. 

קבוצת נישה – חברת השמה בעלת נישת בכירים שמתמחה באיתור מועמדים למשרות ניהוליות בכירות מעולם שוק ההון, פיננסים, ביוטק וכדומה. 

דנאל משאבי אנוש – חברת השמה בעלת נישת בכירים שמכוונת למועמדים עצמם וכמו כן גם לחברות הזקוקות לאיוש מקצועי. מתמחה באיתור, מיון וגיוס המועמדים הרלוונטיים. 

אקזקיוטיב – חברת השמה המתמחה בהשמת בכירים, באמצעות פתרונות איכותיים למקצועות מובילים מעולמות הסטארט אפ, המסחר ועוד.  

חברות השמה שייסיעו לכם
איך מבצעים השמה נכונה?

Leave a Comment