Posted on: אוגוסט 29, 2018 Posted by: admin Comments: 0
מתנות לחגים

החגים מתקרבים? אתם עמוסים ולחוצים במטלות ומשימות? נשכח מראשכם עניין המתנה למארחי החג? אל דאגה, תוכלו לקנות מתנה שווה במיוחד ומקורית ללא מאמץ רב ובלי לצאת מהבית. והכל – בקליק אחד.

טרנד קניות האינטרנט הביא לעולם אתרי מכירות רבים המוכרים מגוון רחב של מוצרים. החל ממוצרי אלקטרוניקה, כלה בבגדים ועד למתנות לחגים וגאג'דים מגניבים לבית. אותם אתרי שיווק ומכירות באינטרנט מעניקים ללקוח את האופציה לרכוש מוצרים מבלי לצאת מהבית, בכל זמן שירצו, באופן מסודר ומאורגן ובכך להוריד את העול הגדול מהליכה לקניון, הדחסות בין מאות האנשים הנמצאים בו בחגים, וחיפוש אחר המתנה המושלמת לחג.

בעזרת אתרי מכירות באינטרנט המוכרים מתנות לבית, תוכלו להפתיע את האהובים שלכם במתנות מקוריות שיעוררו התפלאות מכל הנוכחים:

  1. אתר LOOK – אתר ישראלי זה מציע מגוון מוצרים שונים, החל מגאג'דטים ועד לרהיטים. כמובן שאין צורך לרכוש רהיטים לבית כמתנה לחג, אך ללא ספק תוכלו למצוא באתר זה הרבה מוצרים אחרים שימושיים הרבה יותר. לאתר גם חנות פיזית הנמצאת בתל אביב, ומכילה את אותה הסחורה כמו שנראה באתר. תוכלו למצוא אביזרים לבית, גאג'דטים, פריטים מעוצבים לילדים ועוד.
    זמן אספקת המשלוח דרך אתר זה אורך בין שלושה לחמישה ימי עבודה בדואר רשום, וכן כיום אחד בדואר אקספרס. למי שנמצא באזור תל אביב, ולחוץ בזמן – תוכלו להגיע פיזית אל החנות ולאסוף את המשלוח משם. כמו כן מציע האתר שירות אריזות מעוצב ללא עלות נוספת, וכן מאפשר לראות את המתנה ארוזה.
  2. אתר ENTER – רשת החנויות המוכרת והאהובה למתנות ופריטים ייחודיים ומקוריים, כיום הקימה חנות אינטרנית לרכישה ומשלוחים. החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים ביניהם, גאג'טים, מוצרי לייף סטייל, אביזרי אופנה ופריטי עיצוב מפתיעים. הדגש העיקרי בחנות זו הוא מקוריות מקוריות ומקוריות.
    בנוגע למשלוח, תוכלו לקבל את המוצר תוך שבוע בדואר רשום, תוך שלושה ימים באמצעות שליח, או איסוף עצמאי מקניון עזריאלי תוך שלושה ימים.

    מתנות לחגים
    חשבו על המתנה ולאחר מכן חפשו חנות רלוונטית
  3. סטייל ריבר – אמנם כיום אתר סטייל ריבר מוכר יותר כאחד מבין אתרי המכירות המובילים שיש בתחום הביגוד, אך גם מוצרים לבית ופרטי עיצוב תוכלו למצוא בו. המשלוח דרך אתר סטייל ריבר יגיע אליכם תוך עשרה ימים באמצעות דואר רשום, או באמצעות שליח עד הבית בתשלום נוסף. כמו כן, דעו כי המוצרים מגיעים ארוזים בקופסאות מהודרות במיוחד לחג.
  4. מרמלדה מרקט – מדובר במעין מתחם קניות אינטרנטי המתמחה כולו בתחום העיצוב והיצירה. למעשה, האתר מורכב ממספר חנויות אינטרניות של יוצרים עצמאיים, ויוצר חיבור וקישור בין אותם יוצרים לבין הרוכשים. באתר תוכלו למצוא שלל קטגוריות, בין היתר: מוצרים לעיצוב הבית, מוצרי ריהוט, מוצרי ביגוד, אומנות ועוד.
  5. אתר חפצים – את מומלץ ביותר לרכישת מתנות לחגים. בחנות הוירטואלית של חפצים (אשר לה יש סניף פיזי בנווה צדק בתל אביב) תוכלו לרכוש מגוון כלי בית, פרטי אופנה ועוד.
    משלוח עם המוצרים הנבחרים יגיע אליכם באמצעות חברת שילוח תוך שלושה ימי עסקים. למי שלא רוצה לשלם את דמי המשלוח יכול לאסוף את המוצרים מסניף החנות הפיזי.
  6. HE-SHE – אתר המציע מגוון רחב במיוחד של מתנות וגימיקים המתאימים לכולם: לגבר, לאישה, לבית וכן לאירועים. מדובר במתנות מגניבות וייחודיות אשר יוכלו לעלות חיוך על כל אחד המקבל אותם.
    המשולח יוכל להגיע עליכם עד חמישה ימי עסקים בדואר רשום, ותוך שלושה ימים באמצעות שילוח עד הבית. כמו כן, גם בחנות זו תוכלו להגיע עצמאית לאסוף את המוצרים הנבחרים.

 

Leave a Comment